carte-bleue Hardware Software Agrar Bau und Handwerk dhl dpd Elektronik und Elektrotechnik fax Hotel Gastronomie Betriebs und Lagerausstattung Arbeitsschutz gls hermes Haus und Gebaeudetechnik hook storno cog Industriebedarf info mail mastercard notepad Buerobedarf ok paiement_d_avance_icon paypal phone rechnung sale search sofortueberweisung tnt ups visa Vorkasse Pagamento anticipato Vooruitbetaling iDeal voucher Warenkorb
Checkout
shranjen
Free
Shipping
shranjen

Pravica do odstopa

Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namene, ki pretežno niso komercialni ali jih je možno dodeliti dejavnosti iz samozaposlitve.

Pravica do preklica

To pogodbo lahko prekličete v štirinajstih dneh brez navedbe razloga. Rok za preklic je štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo navedli, ki ni prevoznik, prevzela zadnje blago. Za uveljavljanje vaše pravice do preklica pogodbe nas morate obvestiti (podjetje PROFISHOP, Trg republike 3-Floor 3, 1000 Ljubljana, Republika Slovenija) z jasno izjavo (npr. pismo, poslano po pošti, faks ali e-pošta) o vaši odločitvi, da odstopite od te pogodbe. Za to lahko uporabite priloženi vzorec obrazca za preklic, vendar to ni obvezno. Za izpolnitev roka za preklic zadostuje, da pošljete sporočilo o uveljavljanju pravice do preklica pred iztekom preklicnega roka.

Posledice preklica

Če prekličete to pogodbo, vam moramo vrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, ki so posledica dejstva, da ste izbrali drugačno vrsto dostave od najcenejše ponujene standardne dostave), takoj in najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem preklicu te pogodbe. Za to vračilo uporabljamo enako plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili v prvotni transakciji, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno kaj drugega; v nobenem primeru vam za to vračilo ne bo zaračunana provizija. Vračilo lahko zavrnemo, dokler blago ne prejmemo nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago vrnili, odvisno od tega kaj nastopi prej. Blago nam morate poslati ali izročiti takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o preklicu te pogodbe. Rok je izpolnjen, če blago pošljete nazaj pred potekom štirinajst dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosite sami. Plačati morate za vsako zmanjšano vrednost blaga.

Izključitev ali predčasno prenehanje pravice do preklica

Pravica do preklica ne velja za pogodbe:

  • za dostavo blaga, ki ni montažno in za proizvodnjo katerega je odločilna individualna izbira ali odločitev potrošnika, ali ki je jasno prilagojeno osebnim potrebam potrošnika.
  • za dostavo blaga, ki se lahko hitro pokvari ali katerega rok uporabe bi kmalu potekel.
  • za dobavo alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, vendar jih je mogoče dostaviti najkasneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe in katerih trenutna vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetnik nima vpliva.
  • za dostavo časopisov, periodike ali revij z izjemo naročniških pogodb.

Pravica do preklica pogodbe preneha predčasno pri pogodbah:

  • za dostavo zapečatenega blaga, ki zaradi varovanja zdravja ali higiene ni primerno za vračilo, če je bil pečat po dostavi odstranjen.
  • za dostavo blaga, če je bilo to zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom.
  • za dostavo zvočnih ali video posnetkov ali računalniške programske opreme v zaprti embalaži, če je bil pečat po dostavi odstranjen.
Tako lahko prekličete naročilo

Najlažji način za preklic naročila je v Helpcenter.

Sicer pa lahko uporabite naslednji obrazec: Obrazec za preklic pogodbe (PDF)

Če želite preklicati pogodbo, izpolnite ta obrazec in nam ga pošljite nazaj.

PROFISHOP GmbH

Trg republike 3-Floor 3
1000 Ljubljana
Republika Slovenija
E-pošta:[email protected]
Faks: +38 61 8888 675

Jaz/mi (*) preklicujem/o od pogodbo, ki sem/smo (*) jo sklenili za nakup naslednjega blaga (*)

  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika(-ov)
  • Naslov potrošnika(-ov)
  • Podpis potrošnika(-ov) (samo če je obvestilo na papirju) 
  • Datum

---------------------------------------
(*) Izbrišite, če ni ustrezno.