carte-bleue Hardware Software Agrar Bau und Handwerk dhl dpd Elektronik und Elektrotechnik fax Hotel Gastronomie Betriebs und Lagerausstattung Arbeitsschutz gls hermes Haus und Gebaeudetechnik hook storno cog Industriebedarf info mail mastercard notepad Buerobedarf ok paiement_d_avance_icon paypal phone rechnung sale search sofortueberweisung tnt ups visa Vorkasse Pagamento anticipato Vooruitbetaling iDeal voucher Warenkorb
Checkout
shranjen
Free
Shipping
shranjen
Pozdravljeni! Kako vam lahko pomagamo?

Pogosto zastavljena vprašanja




Teme pomoči




To spletno mesto je zašciteno z recaptcha in veljajo Dolocila o varstvu podatkov in Pogoji uporabe podjetja Google.



Zapri
Izdelki
Število
Cena na kos
Nazaj
Naprej
Nazaj
Naprej

Skoraj na cilju! ? Od zdaj naprej prevzemamo mi.

Takoj, ko kliknete gumb za pošiljanje, bo vaša zahteva shranjena v našem sistemu in obdelana v najkrajšem možnem casu.
Vse nadaljnje informacije boste od nas prejeli pravocasno po elektronski pošti.
Pošiljanje zahteve...
Nalaganje datoteke 0%
Pošlji
Nazaj
1. Izbor
2. Razlog
3. Pošlji
Ali se strinjate s popustom za ta izdelek?


Potrebujemo fotografije pomanjkljivosti, da lahko obdelamo vašo reklamacijo.
Dovoljeni formati datotek: PNG, GIF, JPG, WEBP, BMP

*
Datoteke ni bilo mogoce obdelati. Poskusite s slikovno datoteko.
S to datoteko ste presegli omejitev nalaganja
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et chargem et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.


Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo ali izdelek.
Takoj, ko kliknete gumb za pošiljanje, bo vaša zahteva shranjena v našem sistemu in obdelana v najkrajšem možnem casu.
Vse nadaljnje informacije boste od nas prejeli pravocasno po elektronski pošti.
Tu imate možnost, da nam napišete dodatne informacije o vaši zahtevi.
Zapri

Če želite prejeti specifične informacije o izdelku, lahko preprosto oddate povpraševanje na ustrezni strani izdelka prek gumba »Vprašanja o izdelku«.

Na priloženi sliki si lahko ogledate, kje vložiti povpraševanje. Te funkcije boste našli pri vsakem izdelku v naši ponudbi. Veselimo se vašega sporočila!

Ce v trgovini nimamo izdelka, uporabite našo 360° nabavno storitev. Dobavimo vam vse ? od sponke za papir do bagra.

Ne glede na to, kateri izdelek potrebujete, ga lahko preprosto zahtevate pri nas tukaj in v dveh delovnih dneh vam bomo poslali pisno, nezavezujoco ponudbo.

360° nabavna storitev

Premaknite miško v zgornji desni kot zaslona in kliknite PRIJAVA. Nato boste preusmerjeni na stran za registracijo.

Prosimo, da obvezna polja pravilno izpolnite, da lahko zagotovite dostavo blaga. Izmislite si varno geslo. Za varno geslo priporocamo dolžino najmanj 8 znakov, uporabo posebnih znakov, številk ter velikih in malih crk. Prosimo, da si zabeležite svoje geslo in e-poštni naslov, ki ste ga navedli, saj boste te podatke potrebovali za prihodnje prijave.

Svoje podatke potrdite s klikom na gumb ?Naprej?. Nato boste preusmerjeni na svoj uporabniški racun. Tukaj lahko kadar koli dodate dodatne naslove za dostavo in izstavitev racuna ali spremenite svoje osebne podatke.

Odpiranje racuna stranke

Če želite v celoti izkoristiti funkcijo centra za pomoč, na primer preveriti stanje naročila, najprej potrebujete dostop do svojega računa za goste.

Če želite aktivirati svoj račun, vnesite e-poštni naslov, ki ste ga uporabili za oddajo naročila, in zahtevajte aktivacijo računa stranke.

Aktivacija računa

V svojem uporabniškem racunu lahko kadar koli spremenite svoje ime, e-poštni naslov in geslo pod Osebni podatki.

Svoje naslove za dostavo in izstavitev racuna lahko upravljate pod Naslovi. Shranite lahko poljubno število naslovov in jih po potrebi uporabite kot naslove za dostavo ali za izstavitev racuna.

Svoje nacine placila si lahko prav tako ogledate v svojem uporabniškem racunu in jih po želji spremenite.

Kliknite na ustrezni gumb "Spremeni?", da shranite svoje podatke.
Vaše spremembe vedno potrdite s pritiskom na gumb "Shrani?".

Ste pozabili geslo za vaš uporabniški račun? Brez skrbi, te stvari se dogajajo.

V predvideno polje vnesite svoj e-poštni naslov. Takoj, ko pošljete zahtevo, boste od nas prejeli potrditveno e-pošto. Za spremembo gesla kliknite povezavo v prejetem sporočilu.

Spremeni geslo

PROFISHOP sledi inovativnemu konceptu, da so vsi izdelki, ki jih je mogo?e naro?iti, dobavljeni neposredno od posameznega proizvajalca. Le tako vam lahko vedno zagotovimo najboljšo ceno, saj so vsi posredniki izlo?eni.

Pošiljanje v tujino

Ponudba na PROFISHOP24.si je namenjena predvsem strankam v Nem?iji.
Naša platforma za javna naro?ila je dostopna tudi v naslednjih državah:

Pošiljanje s strani špediterja

?e naro?ila zaradi prostornine ali teže ni mogo?e poslati kot paket, vam bo blago dostavil špediter.

O dostavi, ki jo opravi špediter, se z vami pred dostavo vedno dogovori po telefonu z ustreznim špediterjem.

Dostava v Packstation

Dostava v pakirno postajo ni mogo?a.

Koliko stane pošiljanje?

?e je vrednost vašega blaga manjša od 50,00 EUR (z DDV), zara?unamo stroške pošiljanja v višini 5,95 EUR (z DDV).

Od vrednosti blaga 50,00 EUR (z DDV) je dostava brezpla?na.

Kako hitro prejmem naro?ilo/izdelek?

Številni izdelki na naši platformi za nabavo so pripravljeni za odpremo od zadevnega proizvajalca v 48 urah in so lahko dostavljeni v nekaj dneh.

.

Konkretni ?as dostave je vedno naveden na strani izdelka. ?e ste izbrali na?in pla?ila predpla?ila, se logisti?na obdelava za?ne šele po prejemu pla?ila.

Dostavni rok, naveden na strani izdelka, velja za pošiljke znotraj Nem?ije, z izjemo Severnega morja in otokov v Baltskem morju. Pri dostavi na otoke v Severnem in Baltskem morju se ?as dostave podaljša in lahko se zara?una otoško dopla?ilo.

Ali je mogo?e skrajšati dobavni rok izdelka?

Prikazani dobavni roki so dogovorjeni z našimi proizvajalci, tako da boste svoje naro?ilo prejeli ?im prej. Žal ne moremo ponuditi krajših dobavnih rokov.

V posameznih primerih pa je mogo?e tudi ekspresno pošiljanje. Ali je mogo?a hitra odprema, je treba preveriti v vsakem posameznem primeru. Pošljite nam povpraševanje prek gumba "Vprašanja o izdelku" na strani izdelka.

PayPal

V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placujete prek PayPal-a. Takoj po zakljucku postopka narocila boste preusmerjeni na PayPal. Na strani PayPal se lahko prijavite v svoj obstojeci racun PayPal in potrdite placilo ali pa se prijavite v PayPal kot gost brez racuna in potrdite placilo.
Takoj, ko bomo vknjižili placilo, bo vaše narocilo obdelano in blago odposlano od naših proizvodnih partnerjev.

SOFORT (nakazilo)

V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placate tudi z neposrednim nakazilom. Takoj po zakljucku postopka narocanja boste preusmerjeni na že izpolnjen obrazec za neposredno nakazilo. Preverite obrazec glede zneska nakazila in prejemnika placila. Nato preprosto vnesite svoje podatke za dostop do vašega spletnega bancnega racuna v zašciteni placilni obrazec. Ko prejmete svoj TAN (npr. na pametnem telefonu), vnesite TAN in tako potrdite placilo za PROFISHOP GmbH.

Predplacilo

Prosimo, da znesek, ki izhaja iz vašega trenutnega narocila, nakažete na naš bancni racun. Upoštevajte, da lahko vaše narocilo pošljemo šele po prejemu celotnega zneska.

Naša bancna povezava se glasi:
Prejemnik placila: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Banka: Sparkasse Regensburg

Prosimo, da v nakazilu navedete sklic, ki vam ga pošljemo po e-pošti, in posamezna narocila vedno placate posebej, da je zagotovljena avtomatska dodelitev.

Ste nam že nakazovali? Upoštevajte, da bo znesek takoj bremenjen z vašega racuna, vendar bo prispel na naš bancni racun šele v 1–3 delovnih dneh. Takoj, ko prejmemo vaše placilo, vam bo narocilo poslano v navedenem dobavnem roku.

Racun

Na splošno ponujamo nakup na racun tako zasebnim kot poslovnim strankam. Med postopkom narocanja se preveri vaša kreditna sposobnost in se samodejno ugotovi, ali vam lahko ponudimo nakup z odlogom placila. Ce to ni mogoce, si pridržujemo pravico do spremembe nacina placila.

Ce narocite na racun, bo racun kot dokument PDF poslan na e-poštni naslov, ki ste ga navedli.
Vaš racun morate poravnati šele v 5 dneh po prejemu blaga. Vaš racun vsebuje vse potrebne podatke, da lahko znesek racuna pravilno nakažete na bancni racun PROFISHOP GmbH. Pri placilu upoštevajte, da bo vaše nakazilo prispelo na bancni racun PROFISHOP GmbH šele v 1–3 dneh.

Kreditna kartica

V PROFISHOP-u lahko enostavno in udobno placate s kreditno kartico.
Sprejemamo kartice MasterCard in Visa. Podatki o vaši kreditni kartici se prenašajo v šifrirani obliki po postopku SSL, kar pomeni, da vaše placilo s kreditno kartico pri PROFISHOP izpolnjuje enega najvišjih varnostnih standardov. Upoštevajte tam navedena navodila, da bomo lahko vaše narocilo obdelali cim hitreje.

Bremenitev

S postopkom direktne bremenitve SEPA lahko udobno placate tako, da PROFISHOP samodejno pobere znesek nakupa. Postopek direktne bremenitve se obdeluje prek PayPal.

Ker dostavo vedno pošlje posamezni proizvodni partner, pridejo v poštev vsi obicajni pošiljatelji paketov in špediterji (za špeditersko blago). Sem spadajo na primer DHL, DPD, GLS, Hermes, TNT in UPS.

Za dostavo špediterskega blaga naši proizvodni partnerji uporabljajo veliko število razlicnih špediterjev. V primeru dostave s strani špediterja boste o dostavi obicajno obvešceni vnaprej.

Ste proizvajalec in bi radi svoje izdelke ponudili na naši nabavni platformi? Cenimo vaše zanimanje in smo radovedni, ali lahko vaši izdelki obogatijo ponudbo PROFISHOP.

Ce imate posebne skrbi, nam to sporocite.

Oblikujte svojo zahtevo v obrazcu in jo pošljite. Naša služba za stranke bo poskrbela za vaša vprašanja v najkrajšem možnem casu.

Če želite izvedeti, kje je vaše naročilo, bomo z veseljem stopili v stik z ustreznim proizvajalcem, da ugotovimo stanje dostave vašega naročila.

V naslednjem postopku preprosto izberite zadevno naročilo in pošljite svoje povpraševanje.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, katerega status dostave želite vedeti:
Ko pošljete svojo zahtevo, bomo takoj stopili v stik z ustreznim proizvajalcem, da bi izvedeli status dostave vašega narocila. Takoj, ko bomo dobili nove informacije o vaši zadevi, vas bo naša služba za pomoc strankam nemudoma obvestila.

Za preklic naročila ali posameznih izdelkov nam lahko preprosto pošljete povpraševanje.

V naslednjem postopku preklica boste pozvani, da nam sporočite, za katero naročilo ali izdelek gre. Ko izberete izdelek, ki ga želite preklicati, in pošljete povpraševanje, bomo takoj poskrbeli za vašo zahtevo.

Upoštevajte, da je mogoče preklicati samo naročila, ki še niso bila dostavljena.

Če ste blago že prejeli, lahko naročilo prekličete v roku 14 dni. V ta namen uporabite naslednji obrazec.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite, katere izdelke ali narocilo želite preklicati:
Z oddajo vaše zahteve bomo obdelali preklic vaših izbranih izdelkov ali narocila. Nato boste prejeli e-pošto o statusu vaše zahteve za preklic narocila.
S tem zahtevam preklic mojega nedostavljenega narocila.

Žal tehnično ni mogoče dodati ali spremeniti izdelkov v trenutnemu naročilu.

Če želite dodati izdelek, lahko preprosto oddate novo naročilo z želenim artiklom.

Takoj po naročilu boste na naveden e-poštni naslov prejeli samodejno potrditev naročila. Ko vaše naročilo interno preverimo, boste prejeli drugo e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila kot prilogo v formatu PDF. Iz te potrditve naročila lahko razberete tudi najkasnejši datum dostave.

Če ne najdete potrditve naročila, preverite mapo z vsiljeno pošto v vašem e-poštnem predalu. Ste morda med postopkom registracije napačno vnesli vaš e-poštni naslov? Vaš e-poštni naslov si lahko ogledate v uporabniškem računu na zavihku Osebni podatki in ga po potrebi spremenite.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, katerega potrditve narocila niste prejeli:
S pošiljanjem vaše zahteve bomo v najkrajšem možnem casu preverili stanje in vam na e-poštni naslov, ki ste ga navedli, poslali manjkajoce potrdilo narocila.
Za izbrano narocilo še nisem prejel potrditve narocila.

Če blago še ni odposlano, lahko preverimo, ali je možno naknadno spremeniti naslov za dostavo.

V naslednjem postopku izberite naročilo, katerega naslov za dostavo želite spremeniti. Če sprememba ni več mogoča, vas bo o tem obvestila naša služba za stranke.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, katerega naslov za dostavo želite spremeniti:
S pošiljanjem vaše zahteve bomo takoj preverili, ali je za narocilo, ki ste ga izbrali, še možno spremeniti naslov za dostavo. Dodatne informacije boste prejeli na e-poštni naslov, ki ste ga navedli.
Tukaj vnesite svoj novi naslov za dostavo
Moj novi naslov za dostavo se glasi:

Podjetje:
Priimek:
Ulica in hišna številka:
Poštna številka in kraj:
Na enostaven način vložite zahtevo za vračilo že prejetih izdelkov.

Preprosto izberite naročilo ali ustrezne izdelke in nam povejte razlog za vračilo. Po pošiljanju vašega povpraševanja bomo takoj obravnavali vaš primer. O tem vas bo obvestil naš oddelek za vračila.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite, katere izdelke ali narocilo želite vrniti:
Z oddajo vaše zahteve bomo obdelali želeno vracilo vaših izbranih izdelkov. Od nas boste takoj prejeli e-pošto o statusu vaše zahteve.
Eden ali več izdelkov iz vašega naročila še ni prispelo?

Preprosto izberite ustrezne izdelke, navedite napako/manjkajoči del izdelka in pošljite povpraševanje. Takoj bomo stopili v stik s proizvajalcem/dobaviteljem in vam nato sporočili odgovor.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite, katere izdelke še niste prejeli:
Ko pošljete zahtevo, bomo poskrbeli za vaše izbrani izdelke. Od nas boste takoj prejeli e-pošto o statusu vaše zahteve.
Naročilo ste prejeli, vendar posamezni deli izdelka manjkajo ali so poškodovani.

Preprosto izberite ustrezne izdelke in pošljite povpraševanje. Stopili bomo v stik s proizvajalcem/dobaviteljem in vam nato sporočili odgovor.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite, kateri izdelki manjkajo ali so poškodovani:
Prosimo, sporocite nam, kateri deli manjkajo ali so poškodovani:
Ko pošljete zahtevo, bomo stopili v stik s proizvajalcem/dobaviteljem. Od nas boste takoj prejeli e-pošto o statusu vaše zahteve.
Niste prejeli dobropisa za vaše vračilo?

Preprosto izberite že vrnjene izdelke in pošljite povpraševanje. Nato bomo poskrbeli za vaš dobropis in vam to sporočili.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite že vrnjen izdelek:
Z oddajo vaše zahteve bomo poskrbeli za vaš dobropis. Od nas boste takoj prejeli e-pošto o statusu vaše zahteve.
Če ste od nas prejeli opomin, čeprav blago še ni bilo dostavljeno, je lahko razlog za to zamuda pri dostavi.

V naslednjem postopku navedite, za katero naročilo oz. za kateri izdelek gre. Po opravljenem preverjanju stanja bomo vložili opomin, če izdelek še vedno ni bil dostavljen.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo ali izdelek, za katerega ste kljub cakanju na dostavo prejeli opomin:
Ko pošljete zahtevo, bomo preverili, ali je morda prišlo do zamude pri dostavi. Takoj bomo stopili v stik z ustreznimi proizvajalci, da bomo pojasnili vašo zahtevo. Dodatne informacije boste prejeli po e-pošti.

PayPal

V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placujete tudi prek PayPal-a. Takoj po zakljucku postopka narocila boste preusmerjeni na PayPal. Na strani PayPal se lahko prijavite v svoj obstojeci racun PayPal in potrdite placilo ali pa se prijavite v PayPal kot gost brez racuna in potrdite placilo.

Takoj, ko bomo vknjižili placilo, bo vaše narocilo obdelano in blago odposlano od naših proizvodnih partnerjev.

SOFORT (nakazilo)

V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placate tudi z neposrednim nakazilom. Takoj po zakljucku postopka narocanja boste preusmerjeni na že izpolnjen obrazec za neposredno nakazilo. Preverite obrazec glede zneska nakazila in prejemnika placila. Nato preprosto vnesite svoje podatke za dostop do vašega spletnega bancnega racuna v zašciteni placilni obrazec. Ko prejmete svoj TAN (npr. na pametnem telefonu), vnesite TAN in tako potrdite placilo PROFISHOP GmbH.

Predplacilo

Prosimo, da znesek, ki izhaja iz vašega trenutnega narocila, nakažete na naš bancni racun. Upoštevajte, da lahko vaše narocilo pošljemo šele po prejemu celotnega zneska.

Naša bancna povezava se glasi:
Prejemnik placila: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Kreditna institucija: Sparkasse Regensburg

Prosimo, da v nakazilu navedete sklic, ki vam ga pošljemo po e-pošti, in posamezna narocila vedno placate posebej, da je zagotovljena avtomatska dodelitev.

Ste nam že nakazovali? Upoštevajte, da bo znesek takoj bremenjen z vašega racuna, vendar bo prispel na naš bancni racun šele v 1–3 delovnih dneh. Takoj, ko prejmemo vaše placilo, vam bo narocilo poslano v navedenem dobavnem roku.

Racun

Na splošno ponujamo nakup na racun tako zasebnim kot poslovnim strankam. Med postopkom narocanja se preveri vaša kreditna sposobnost in se samodejno ugotovi, ali vam lahko ponudimo nakup z odlogom placila. Ce to ni mogoce, si pridržujemo pravico do spremembe nacina placila.

Ce narocite na racun, bo racun kot dokument PDF poslan na e-poštni naslov, ki ste ga navedli.

Vaš racun morate poravnati šele v 5 dneh po prejemu blaga. Vaš racun vsebuje vse potrebne podatke, da lahko znesek racuna pravilno nakažete na bancni racun PROFISHOP GmbH. Pri placilu upoštevajte, da bo vaše nakazilo prispelo na bancni racun PROFISHOP GmbH šele v 1–3 dneh.

Kreditna kartica

V PROFISHOP-u lahko enostavno in udobno placate s kreditno kartico.

Sprejemamo kartice MasterCard in Visa. Podatki o vaši kreditni kartici se prenašajo v šifrirani obliki po postopku SSL, kar pomeni, da vaše placilo s kreditno kartico pri PROFISHOP izpolnjuje enega najvišjih varnostnih standardov. Upoštevajte tam navedena navodila, da bomo lahko vaše narocilo obdelali cim hitreje.

Bremenitev

S postopkom direktne bremenitve SEPA lahko udobno placate tako, da PROFISHOP samodejno pobere znesek nakupa. Postopek direktne bremenitve se obdeluje prek PayPal.

Zaradi davčne zakonodaje sprememba naslova plačnika računa pri obstoječem naročilu ni možna.

Če še vedno vztrajate pri spremembi naslova plačnika računa, pošljite povpraševanje na naš finančni oddelek.

1. Zakaj še nisem prejel računa?

Vaš račun boste prejeli ločeno po prejemu blaga na vaš shranjen e-poštni naslov; torej ni del dobave.

Če teden dni po prejemu pošiljke še niste prejeli računa, preverite mapo z vsiljeno pošto.

Če ga tudi tam ne najdete, vas prosimo, da v naslednjem postopku izberete zadevno naročilo in vložite povpraševanje.

2. Kaj naj storim, če sem prejel napačen račun?

V primeru, da ste prejeli napačen račun, vas prosimo, da v naslednjem postopku navedete kratek opis napake ter številko računa in naročila. Nato bomo v najkrajšem možnem času poskrbeli za vaš primer.

3. Zakaj še nisem prejel potrdila o dobropisu?

V primeru vračila ali naknadnega popusta prejmete dobropis.

Razen v primeru popusta vam ga lahko izdamo šele, ko prejmemo vrnjeni izdelek in ga lahko uskladimo z vašim naročilom.

Če v 14 dneh od pošiljanja vrnjenega ali zamenjanega izdelka niste prejeli dobropisa, nam pošljite povpraševanje.

Začni povpraševanje
Prosim, izberite zadevno narocilo:
S pošiljanjem vaše zahteve bomo preverili vašo zadevo in vas nato kontaktirali po e-pošti.

Videti je, da vašega plačila nismo mogli ustrezno dodeliti vašemu odprtemu računu.

V naslednjem postopku izberite zadevno naročilo in naložite potrdilo o nakazilu.

Ko pošljete vaše povpraševanje, bo naš finančni oddelek takoj poskrbel za vaš primer.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, za katerega ste kljub placilu prejeli opomin:
Z oddajo vaše zahteve bomo dogodek pregledali in vas o morebitnih novicah nemudoma obvestili po e-pošti.

Če v 14 dneh od pošiljanja vrnjenega izdelka niste prejeli povračila, nam pošljite povpraševanje.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, za katerega vam manjka nadomestilo:
Z oddajo vaše zahteve bomo preverili, zakaj še niste prejeli nadomestila. Dodatne informacije boste prejeli na e-poštni naslov, ki ste ga navedli.

Način plačila lahko kadar koli spremenite v uporabniškem računu na zavihku Načini plačila.

Če ste od nas prejeli opomin, čeprav blago še ni bilo dostavljeno, je lahko razlog za to zamuda pri dostavi.

V naslednjem postopku navedite, za katero naročilo gre. Nato bomo takoj stopili v stik z ustreznim proizvajalcem, da rešimo vašo težavo.

Ko je zadeva razjasnjena, se ustavitev opomina takoj shrani v sistem.

Začni povpraševanje
Prosimo, izberite narocilo, za katerega ste kljub cakanju na dostavo prejeli opomin:
S pošiljanjem vaše zahteve bomo preverili, ali je morda prišlo do zamude pri dostavi. Takoj bomo stopili v stik z ustreznimi proizvajalci, da bomo pojasnili vašo zahtevo. Dodatne informacije boste prejeli po e-pošti.

Da lahko vaše plačilo s PayPal dodelimo vašemu naročilu, v naslednjem postopku izberite vaše naročilo. Nato je v ustrezno polje treba le še vnesti vašo transakcijsko kodo PayPal in poslati.

Oddajna koda
S pošiljanjem transakcijske kode PayPal bomo narocilu dodelili vaše placilo. Ko je znesek racuna placan, bo vaše blago nemudoma predano na odpremo.
Hiermit bestätigen Sie, dass Sie der stichprobenartigen Umfrage zur Beurteilung unserer Servicequalität zustimmen. Die Zustimmung kann jederzeit im Nachgang widerrufen werden, indem Sie eine E-Mail an [email protected] schreiben. Für die Übermittlung entstehen keine anderen Kosten als die Übermittlungskosten nach Ihrem Basistarif.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.
Polja, označena z *, so obvezna.