Helpcenter
- Vprašanja o določenem izdelku
- Splošno povpraševanje o izdelku
- Ustvarjanje računa za stranke
- Naročila računov gostov
- Spreminjanje podatkov o stranki
- Ste pozabili geslo?
- Informacije o poiljanju in dostavi
- Podatki o ponujenih nacinih placila
- Informacije o ponujenih nacinih dostave
- Kako se uvrstim na seznam proizvajalcev?
- Druga vpraanja
Brez skrbi! 360°–storitev nabave je zasnovana za to.
To spletno mesto je zaciteno z recaptcha in veljajo Dolocila o varstvu podatkov in Pogoji uporabe podjetja Google.
Skoraj na cilju! ? Od zdaj naprej prevzemamo mi.
Vse nadaljnje informacije boste od nas prejeli pravocasno po elektronski poti.
Potrebujemo fotografije pomanjkljivosti, da lahko obdelamo vao reklamacijo.
Dovoljeni formati datotek: PNG, GIF, JPG, WEBP, BMP
Vse nadaljnje informacije boste od nas prejeli pravocasno po elektronski poti.
Če želite prejeti specifične informacije o izdelku, lahko preprosto oddate povpraševanje na ustrezni strani izdelka prek gumba »Vprašanja o izdelku«.
Na priloženi sliki si lahko ogledate, kje vložiti povpraševanje. Te funkcije boste našli pri vsakem izdelku v naši ponudbi. Veselimo se vašega sporočila!
Ce v trgovini nimamo izdelka, uporabite nao 360° nabavno storitev. Dobavimo vam vse ? od sponke za papir do bagra.
Ne glede na to, kateri izdelek potrebujete, ga lahko preprosto zahtevate pri nas tukaj in v dveh delovnih dneh vam bomo poslali pisno, nezavezujoco ponudbo.
Premaknite miko v zgornji desni kot zaslona in kliknite PRIJAVA. Nato boste preusmerjeni na stran za registracijo.
Prosimo, da obvezna polja pravilno izpolnite, da lahko zagotovite dostavo blaga. Izmislite si varno geslo. Za varno geslo priporocamo dolino najmanj 8 znakov, uporabo posebnih znakov, tevilk ter velikih in malih crk. Prosimo, da si zabeleite svoje geslo in e-potni naslov, ki ste ga navedli, saj boste te podatke potrebovali za prihodnje prijave.
Svoje podatke potrdite s klikom na gumb ?Naprej?. Nato boste preusmerjeni na svoj uporabniki racun. Tukaj lahko kadar koli dodate dodatne naslove za dostavo in izstavitev racuna ali spremenite svoje osebne podatke.
Če želite aktivirati svoj račun, vnesite e-poštni naslov, ki ste ga uporabili za oddajo naročila, in zahtevajte aktivacijo računa stranke.
Aktivacija računa
V svojem uporabnikem racunu lahko kadar koli spremenite svoje ime, e-potni naslov in geslo pod Osebni podatki.
Svoje naslove za dostavo in izstavitev racuna lahko upravljate pod Naslovi. Shranite lahko poljubno tevilo naslovov in jih po potrebi uporabite kot naslove za dostavo ali za izstavitev racuna.
Svoje nacine placila si lahko prav tako ogledate v svojem uporabnikem racunu in jih po elji spremenite.
Kliknite na ustrezni gumb "Spremeni?", da shranite svoje podatke.
Vae spremembe vedno potrdite s pritiskom na gumb "Shrani?".
Ste pozabili geslo za vaš uporabniški račun? Brez skrbi, te stvari se dogajajo.
V predvideno polje vnesite svoj e-poštni naslov. Takoj, ko pošljete zahtevo, boste od nas prejeli potrditveno e-pošto. Za spremembo gesla kliknite povezavo v prejetem sporočilu.
PROFISHOP sledi inovativnemu konceptu, da so vsi izdelki, ki jih je mogo?e naro?iti, dobavljeni neposredno od posameznega proizvajalca. Le tako vam lahko vedno zagotovimo najboljšo ceno, saj so vsi posredniki izlo?eni.
Pošiljanje v tujino
Ponudba na PROFISHOP24.si je namenjena predvsem strankam v Nem?iji.
Naša platforma za javna naro?ila je dostopna tudi v naslednjih državah:
Pošiljanje s strani špediterja
?e naro?ila zaradi prostornine ali teže ni mogo?e poslati kot paket, vam bo blago dostavil špediter.
O dostavi, ki jo opravi špediter, se z vami pred dostavo vedno dogovori po telefonu z ustreznim špediterjem.
Dostava v Packstation
Dostava v pakirno postajo ni mogo?a.
Koliko stane pošiljanje?
?e je vrednost vašega blaga manjša od 50,00 EUR (z DDV), zara?unamo stroške pošiljanja v višini 5,95 EUR (z DDV).
Od vrednosti blaga 50,00 EUR (z DDV) je dostava brezpla?na.
Kako hitro prejmem naro?ilo/izdelek?
Številni izdelki na naši platformi za nabavo so pripravljeni za odpremo od zadevnega proizvajalca v 48 urah in so lahko dostavljeni v nekaj dneh.
.Konkretni ?as dostave je vedno naveden na strani izdelka. ?e ste izbrali na?in pla?ila predpla?ila, se logisti?na obdelava za?ne šele po prejemu pla?ila.
Dostavni rok, naveden na strani izdelka, velja za pošiljke znotraj Nem?ije, z izjemo Severnega morja in otokov v Baltskem morju. Pri dostavi na otoke v Severnem in Baltskem morju se ?as dostave podaljša in lahko se zara?una otoško dopla?ilo.
Ali je mogo?e skrajšati dobavni rok izdelka?
Prikazani dobavni roki so dogovorjeni z našimi proizvajalci, tako da boste svoje naro?ilo prejeli ?im prej. Žal ne moremo ponuditi krajših dobavnih rokov.
V posameznih primerih pa je mogo?e tudi ekspresno pošiljanje. Ali je mogo?a hitra odprema, je treba preveriti v vsakem posameznem primeru. Pošljite nam povpraševanje prek gumba "Vprašanja o izdelku" na strani izdelka.
PayPal
V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placujete prek PayPal-a. Takoj po zakljucku postopka narocila boste preusmerjeni na PayPal. Na strani PayPal se lahko prijavite v svoj obstojeci racun PayPal in potrdite placilo ali pa se prijavite v PayPal kot gost brez racuna in potrdite placilo.
Takoj, ko bomo vknjiili placilo, bo vae narocilo obdelano in blago odposlano od naih proizvodnih partnerjev.
SOFORT (nakazilo)
V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placate tudi z neposrednim nakazilom. Takoj po zakljucku postopka narocanja boste preusmerjeni na e izpolnjen obrazec za neposredno nakazilo. Preverite obrazec glede zneska nakazila in prejemnika placila. Nato preprosto vnesite svoje podatke za dostop do vaega spletnega bancnega racuna v zaciteni placilni obrazec. Ko prejmete svoj TAN (npr. na pametnem telefonu), vnesite TAN in tako potrdite placilo za PROFISHOP GmbH.
Predplacilo
Prosimo, da znesek, ki izhaja iz vaega trenutnega narocila, nakaete na na bancni racun. Upotevajte, da lahko vae narocilo poljemo ele po prejemu celotnega zneska.
Naa bancna povezava se glasi:
Prejemnik placila: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Banka: Sparkasse Regensburg
Prosimo, da v nakazilu navedete sklic, ki vam ga poljemo po e-poti, in posamezna narocila vedno placate posebej, da je zagotovljena avtomatska dodelitev.
Ste nam e nakazovali? Upotevajte, da bo znesek takoj bremenjen z vaega racuna, vendar bo prispel na na bancni racun ele v 13 delovnih dneh. Takoj, ko prejmemo vae placilo, vam bo narocilo poslano v navedenem dobavnem roku.
Racun
Na splono ponujamo nakup na racun tako zasebnim kot poslovnim strankam. Med postopkom narocanja se preveri vaa kreditna sposobnost in se samodejno ugotovi, ali vam lahko ponudimo nakup z odlogom placila. Ce to ni mogoce, si pridrujemo pravico do spremembe nacina placila.
Ce narocite na racun, bo racun kot dokument PDF poslan na e-potni naslov, ki ste ga navedli.
Va racun morate poravnati ele v 5 dneh po prejemu blaga. Va racun vsebuje vse potrebne podatke, da lahko znesek racuna pravilno nakaete na bancni racun PROFISHOP GmbH. Pri placilu upotevajte, da bo vae nakazilo prispelo na bancni racun PROFISHOP GmbH ele v 13 dneh.
Kreditna kartica
V PROFISHOP-u lahko enostavno in udobno placate s kreditno kartico.
Sprejemamo kartice MasterCard in Visa. Podatki o vai kreditni kartici se prenaajo v ifrirani obliki po postopku SSL, kar pomeni, da vae placilo s kreditno kartico pri PROFISHOP izpolnjuje enega najvijih varnostnih standardov. Upotevajte tam navedena navodila, da bomo lahko vae narocilo obdelali cim hitreje.
Bremenitev
S postopkom direktne bremenitve SEPA lahko udobno placate tako, da PROFISHOP samodejno pobere znesek nakupa. Postopek direktne bremenitve se obdeluje prek PayPal.
Ker dostavo vedno polje posamezni proizvodni partner, pridejo v potev vsi obicajni poiljatelji paketov in pediterji (za peditersko blago). Sem spadajo na primer DHL, DPD, GLS, Hermes, TNT in UPS.
Za dostavo pediterskega blaga nai proizvodni partnerji uporabljajo veliko tevilo razlicnih pediterjev. V primeru dostave s strani pediterja boste o dostavi obicajno obveceni vnaprej.
Ste proizvajalec in bi radi svoje izdelke ponudili na nai nabavni platformi? Cenimo vae zanimanje in smo radovedni, ali lahko vai izdelki obogatijo ponudbo PROFISHOP.
Ce imate posebne skrbi, nam to sporocite.
Oblikujte svojo zahtevo v obrazcu in jo poljite. Naa sluba za stranke bo poskrbela za vaa vpraanja v najkrajem monem casu.
Če želite izvedeti, kje je vaše naročilo, bomo z veseljem stopili v stik z ustreznim proizvajalcem, da ugotovimo stanje dostave vašega naročila.
V naslednjem postopku preprosto izberite zadevno naročilo in pošljite svoje povpraševanje.
Za preklic naročila ali posameznih izdelkov nam lahko preprosto pošljete povpraševanje.
V naslednjem postopku preklica boste pozvani, da nam sporočite, za katero naročilo ali izdelek gre. Ko izberete izdelek, ki ga želite preklicati, in pošljete povpraševanje, bomo takoj poskrbeli za vašo zahtevo.
Upoštevajte, da je mogoče preklicati samo naročila, ki še niso bila dostavljena.
Če ste blago že prejeli, lahko naročilo prekličete v roku 14 dni. V ta namen uporabite naslednji obrazec.
Žal tehnično ni mogoče dodati ali spremeniti izdelkov v trenutnemu naročilu.
Če želite dodati izdelek, lahko preprosto oddate novo naročilo z želenim artiklom.
Takoj po naročilu boste na naveden e-poštni naslov prejeli samodejno potrditev naročila. Ko vaše naročilo interno preverimo, boste prejeli drugo e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila kot prilogo v formatu PDF. Iz te potrditve naročila lahko razberete tudi najkasnejši datum dostave.
Če ne najdete potrditve naročila, preverite mapo z vsiljeno pošto v vašem e-poštnem predalu. Ste morda med postopkom registracije napačno vnesli vaš e-poštni naslov? Vaš e-poštni naslov si lahko ogledate v uporabniškem računu na zavihku Osebni podatki in ga po potrebi spremenite.
Če blago še ni odposlano, lahko preverimo, ali je možno naknadno spremeniti naslov za dostavo.
V naslednjem postopku izberite naročilo, katerega naslov za dostavo želite spremeniti. Če sprememba ni več mogoča, vas bo o tem obvestila naša služba za stranke.
Podjetje:
Priimek:
Ulica in hina tevilka:
Potna tevilka in kraj:
Preprosto izberite naročilo ali ustrezne izdelke in nam povejte razlog za vračilo. Po pošiljanju vašega povpraševanja bomo takoj obravnavali vaš primer. O tem vas bo obvestil naš oddelek za vračila.
Preprosto izberite ustrezne izdelke, navedite napako/manjkajoči del izdelka in pošljite povpraševanje. Takoj bomo stopili v stik s proizvajalcem/dobaviteljem in vam nato sporočili odgovor.
Preprosto izberite ustrezne izdelke in pošljite povpraševanje. Stopili bomo v stik s proizvajalcem/dobaviteljem in vam nato sporočili odgovor.
Preprosto izberite že vrnjene izdelke in pošljite povpraševanje. Nato bomo poskrbeli za vaš dobropis in vam to sporočili.
V naslednjem postopku navedite, za katero naročilo oz. za kateri izdelek gre. Po opravljenem preverjanju stanja bomo vložili opomin, če izdelek še vedno ni bil dostavljen.
PayPal
V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placujete tudi prek PayPal-a. Takoj po zakljucku postopka narocila boste preusmerjeni na PayPal. Na strani PayPal se lahko prijavite v svoj obstojeci racun PayPal in potrdite placilo ali pa se prijavite v PayPal kot gost brez racuna in potrdite placilo.
Takoj, ko bomo vknjiili placilo, bo vae narocilo obdelano in blago odposlano od naih proizvodnih partnerjev.
SOFORT (nakazilo)
V PROFISHOP-u lahko varno in enostavno placate tudi z neposrednim nakazilom. Takoj po zakljucku postopka narocanja boste preusmerjeni na e izpolnjen obrazec za neposredno nakazilo. Preverite obrazec glede zneska nakazila in prejemnika placila. Nato preprosto vnesite svoje podatke za dostop do vaega spletnega bancnega racuna v zaciteni placilni obrazec. Ko prejmete svoj TAN (npr. na pametnem telefonu), vnesite TAN in tako potrdite placilo PROFISHOP GmbH.
Predplacilo
Prosimo, da znesek, ki izhaja iz vaega trenutnega narocila, nakaete na na bancni racun. Upotevajte, da lahko vae narocilo poljemo ele po prejemu celotnega zneska.
Naa bancna povezava se glasi:
Prejemnik placila: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Kreditna institucija: Sparkasse Regensburg
Prosimo, da v nakazilu navedete sklic, ki vam ga poljemo po e-poti, in posamezna narocila vedno placate posebej, da je zagotovljena avtomatska dodelitev.
Ste nam e nakazovali? Upotevajte, da bo znesek takoj bremenjen z vaega racuna, vendar bo prispel na na bancni racun ele v 13 delovnih dneh. Takoj, ko prejmemo vae placilo, vam bo narocilo poslano v navedenem dobavnem roku.
Racun
Na splono ponujamo nakup na racun tako zasebnim kot poslovnim strankam. Med postopkom narocanja se preveri vaa kreditna sposobnost in se samodejno ugotovi, ali vam lahko ponudimo nakup z odlogom placila. Ce to ni mogoce, si pridrujemo pravico do spremembe nacina placila.
Ce narocite na racun, bo racun kot dokument PDF poslan na e-potni naslov, ki ste ga navedli.
Va racun morate poravnati ele v 5 dneh po prejemu blaga. Va racun vsebuje vse potrebne podatke, da lahko znesek racuna pravilno nakaete na bancni racun PROFISHOP GmbH. Pri placilu upotevajte, da bo vae nakazilo prispelo na bancni racun PROFISHOP GmbH ele v 13 dneh.
Kreditna kartica
V PROFISHOP-u lahko enostavno in udobno placate s kreditno kartico.
Sprejemamo kartice MasterCard in Visa. Podatki o vai kreditni kartici se prenaajo v ifrirani obliki po postopku SSL, kar pomeni, da vae placilo s kreditno kartico pri PROFISHOP izpolnjuje enega najvijih varnostnih standardov. Upotevajte tam navedena navodila, da bomo lahko vae narocilo obdelali cim hitreje.
Bremenitev
S postopkom direktne bremenitve SEPA lahko udobno placate tako, da PROFISHOP samodejno pobere znesek nakupa. Postopek direktne bremenitve se obdeluje prek PayPal.
Zaradi davčne zakonodaje sprememba naslova plačnika računa pri obstoječem naročilu ni možna.
Če še vedno vztrajate pri spremembi naslova plačnika računa, pošljite povpraševanje na naš finančni oddelek.
1. Zakaj še nisem prejel računa?
Vaš račun boste prejeli ločeno po prejemu blaga na vaš shranjen e-poštni naslov; torej ni del dobave.
Če teden dni po prejemu pošiljke še niste prejeli računa, preverite mapo z vsiljeno pošto.
Če ga tudi tam ne najdete, vas prosimo, da v naslednjem postopku izberete zadevno naročilo in vložite povpraševanje.
2. Kaj naj storim, če sem prejel napačen račun?
V primeru, da ste prejeli napačen račun, vas prosimo, da v naslednjem postopku navedete kratek opis napake ter številko računa in naročila. Nato bomo v najkrajšem možnem času poskrbeli za vaš primer.
3. Zakaj še nisem prejel potrdila o dobropisu?
V primeru vračila ali naknadnega popusta prejmete dobropis.
Razen v primeru popusta vam ga lahko izdamo šele, ko prejmemo vrnjeni izdelek in ga lahko uskladimo z vašim naročilom.
Če v 14 dneh od pošiljanja vrnjenega ali zamenjanega izdelka niste prejeli dobropisa, nam pošljite povpraševanje.
Videti je, da vašega plačila nismo mogli ustrezno dodeliti vašemu odprtemu računu.
V naslednjem postopku izberite zadevno naročilo in naložite potrdilo o nakazilu.
Ko pošljete vaše povpraševanje, bo naš finančni oddelek takoj poskrbel za vaš primer.
Če v 14 dneh od pošiljanja vrnjenega izdelka niste prejeli povračila, nam pošljite povpraševanje.
Način plačila lahko kadar koli spremenite v uporabniškem računu na zavihku Načini plačila.
Če ste od nas prejeli opomin, čeprav blago še ni bilo dostavljeno, je lahko razlog za to zamuda pri dostavi.
V naslednjem postopku navedite, za katero naročilo gre. Nato bomo takoj stopili v stik z ustreznim proizvajalcem, da rešimo vašo težavo.
Ko je zadeva razjasnjena, se ustavitev opomina takoj shrani v sistem.
Da lahko vaše plačilo s PayPal dodelimo vašemu naročilu, v naslednjem postopku izberite vaše naročilo. Nato je v ustrezno polje treba le še vnesti vašo transakcijsko kodo PayPal in poslati.